Anak Derhaka..! Kalau Ko Mati Jangan Harap Aku Menangis Depan Kubur Kau, Lihat Apa Yang Berlaku 2 Jam Selepas Itu..Astaghfirullah!

SubhanaAllah! teganya hati seorang anak melemparkan kata-kata sedemikian kepada ibu kandung sendiri.

Seorang wanita tergamak menyumpah seranah ibu kandungnya sendiri di WeChat, seperti sudah tiada perasaan sayang lagi di dalam dirinya terhadap wanita yang pernah mengandungkannya selama 9 bulan itu.

"K*mak sial babi. K*mak punya mak macam tu. Kau tunggu kalau aku dah pandai balik. Sedia saja perut kau kena tikam dengan pisau oleh aku. Berani kau laporkan pada polis tentang kes aku. Kau tunggu. Andai kau mati, jangan harap aku nak menangis depan kubur kau tu. Tak ingin aku! Kalau aku masuk pusat pemulihan, siap kau! Kau tengok je sejauh mana aku boleh pergi. Kau mak arr. memang p***mak betul! Sial hidup kau!"

Demikianlah caci maki seorang wanita terhadap ibunya sendiri hanya kerana melaporkan kes yang berkaitan dengan dirinya kepada pihak polis.

Katanya, jika dia dimasukkan ke dalam pusat pemulihan, wanita itu akan menikam perutnya dengan pisau selain dari mengeluarkan kenyataan bahawa dia tidak akan menangis di kubur wanita yang melahirkannya itu jika mati.

Sesungguhnya, barangsiapa yang derhaka kepada orang tuanya, nerakalah tempat selayaknya didiami. Semoga wanita ini dibukakan pintu hati untuk bertaubat dan memohon keampunan dariNya. -sensasi.org- hdh

2 comments.. read them below or add one

irwan hanafy irwan hanafy Thursday, August 06, 2015 10:38:00 am
This comment has been removed by the author.