7 Kenyataan Najib Razak Buat Orang Ramai Sakit Hati Yang Tanpa Beliau Sedari..

Dari 31 Julai hingga 3 Ogos, Datuk Seri Najib Tun Razak sangat sibuk pergi ke sana ke mari demi menjalankan amanat sebagai Perdana Menteri Malaysia. Disini kami kongsikan 7 kenyataan Najib yang buat orang... hmmm... korang fikir lah sendiri ye tak.. Jangan lupe share.
1. Pertama sekali, Najib bersyukur rombakan Kabinet diterima baik anggota parti dan rakyat.

2. "Ada orang kata saya mahu 'yes men' (pak turut). Tidak, saya tidak mahu 'yes men'. Tetapi saya juga tidak mahu 'no men'."

3. "Siapa kata pilihan raya esok? Ada banyak masa lagi."

4. "Soal 1MDB bukan segala-galanya macam dunia nak kiamat. Rakyat nak apa, food on the table, bumbung shelter, rezeki yang halal, sekolah dan pendidikan untuk anak-anak. Ini yang perlu kita beri fokus."
5. "Jasa 1MDB banyak. Pelbagai bantuan diberi. Namun kerana persepsi, semua tentang 1MDB dianggap buruk."

6. "Saya lebih menghargai orang yang setia daripada orang yang pintar."

7. "Saya yakin semangat setiakawan Zahid dalam membantu saya memenuhi segala kehendak dan aspirasi rakyat."

0 comment... add one now